№ уро-ку
|
Додаткові матеріали
|
Тема уроку
|
Конспект
|
Тема 1. Електронне листування
|
1.
|
Електронний урок
ТБ
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності
(БЖ) в комп’ютерному класі.
Поштова служба Інтернету. Електронна
скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень.
|
Урок 1
|
2.
|
Електронний урок
|
Вкладання файлів. Перенаправлення повідомлень.
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою.
|
Урок 2
|
3.
|
Електронний урок
Презентація
|
Використання адресної книжки та списків
розсилання. Операції над папками та листами.
|
Урок 3
|
4.
|
Електронний урок
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли.
Контрольна робота №1 з теми: «Електронне листування»
|
|
5.
|
Електронний
урок
|
Розв’язування компетентнісних задач. Поняття про розв'язування задач в різних галузях діяльності людини.
|
|
Тема 2. Моделювання
|
6.
|
Електронний
урок
|
Поняття моделі. Поняття предметної галузі.
Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін.
|
|
7.
|
Електронний
урок
|
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.
|
|
8.
|
Електронний урок
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах. Контрольна робота №2 з теми: «Моделювання»
|
|
9.
|
Електронний урок
|
Розв’язування компетентнісних задач. Карти знань, їх призначення. Редактор карт знань.
|
|
Тема 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням
|
10.
|
Електронний
урок
Електронний урок
Електронний урок
|
Алгоритми з повторенням. Базова алгоритмічна структура повторення. Складання та виконання алгоритмів з
повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.
|
|
11.
|
Електронний урок
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch.
|
|
12.
|
Електронний урок
|
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.
Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше».
|
|
13.
|
|
Алгоритми з розгалуженням. Базова алгоритмічна
структура розгалуження. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch.
|
|
14.
|
Електронний урок
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch.
|
|
15.
|
|
Цикли з передумовою.
|
|
16.
|
Електронний
урок
|
Складання та виконання алгоритмів з повторенням
і розгалуженням у середовищі Scratch.
|
|
17.
|
Електронний
урок
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch.
|
|
18.
|
Електронний
урок
|
Контрольна робота №3 з теми: «Алгоритми з повторенням і розгалуженням»
|
|
19.
|
Електронний урок
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
|
Тема 4. Табличний процесор
|
20.
|
Електронний
урок
Електронний урок
|
Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Типи даних: число, текст, формула.
Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Відкривання, перегляд і збереження
електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора.
|
|
21.
|
Електронний
урок
|
Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення
даних. Автозаповнення.
|
|
22.
|
Електронний
урок
|
Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.
|
Конспект
|
23.
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. Уведення, редагування та
форматування даних у середовищі табличного процесора.
|
24.
|
Електронний
урок
|
Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію
формул при копіюванні.
|
|
25.
|
Електронний
урок
|
Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max.
|
|
26.
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Виконання обчислень за даними електронної таблиці.
Використання вбудованих функцій.
|
27.
|
Електронний
урок
|
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і
секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
|
|
28.
|
Електронний
урок
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих
на діаграмі.
|
|
29.
|
Електронний урок
|
Контрольна робота №4 з теми: «Табличний процесор»
|
|
30.
|
Електронний урок
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
|
Тема 5. Виконання індивідуальних навчальних проектів
|
31.
|
|
Навчальні проекти. Вибір теми проекту. Аналіз умови задачі. Розробка плану виконання проекту.
|
|
32.
|
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального
призначення (математика, фізика, хімія, біологія, географія, тощо)
|
|
33.
|
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів.
|
|
34.
|
|
Захист
проекту.
|
|
35.
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Підсумковий
узагальнюючий урок.
|
|