2-й Міжнародний освітній форум-практикум
8.03. 2-й Міжнародний освітній форум-практикум зібрав в Києві 263 учасника з 35 міст України
Проект об’єднав разом всіх тих, хто ПОРУЧ з дитиною - педагоги та батьки. Всі ми мріємо про ЩАСТЯ. І напередодні Міжнародного Дня Щастя стали трішечки щасливішими., завітавши до форуму.
Надзвичайно цікаві теми і спікери:
- "Як виглядає щаслива школа? Управління мультикультурним середовищем, сприяння позитивності і толерантності в школах"- Пранжела Дутта Дас/Pranjala Dutta Das ( ОАЄ);
- Освіта в Німеччині. Організація, планування і оцінювання учбового процесу – Домінік Хаба/Dominik Haba ( Німеччина);
- Розвиток емоційного інтелекту дітей за допомогою методики "Emotion cards" – Юлія Святенко ( Україна);
- Цінностно орієнтована школа. Ідеологія освіти на прикладі швецької школи – Сергій Чумаченко ( Україна); - Дитячий малюнок. Його значення і цінність для педагогів і батьків - Дженні Хаубенрайзер/Jenny Haubenreißer ( Німеччина);
- Психоемоційне врівноваження. Медитація, як засіб внутрішньої рівноваги в навколишньому світі - Костянтин Зиза (Україна); - Захоплення довжиною у життя. Як захопити дитину класичною музикою? - Наталія Гордєєва ( Україна);
- Освіта, яка формує цінності, сильні риси характеру та чесноти. Напрямок "позитивна освіта" (positive education) – Катерина Ясько ( Україна);
- Майстер-клас "Послання Янгола". Пошук внутрішнього ресурсу через ляльку з вовни - Светлана Марченко ( Україна);
- Інтеграція/введення новітніх технологій у навчальний процес французької школи - Полін Бовільє / Pauline Beauvillier ( Франція);
- Підлітки - у пошуках розуміння" - практичний майстер-клас для педагогів та психологів – Ганна Усатенко ( Україна);
- Чому програмування варто навчати з 10-ти років? Або Java очима тренера, який вивчив 3 тис. програмістів - Сергій Іщеряков ( Україна);
- Арт-проект « Книга-маніфест» на сорочці - Олена Загребіна ( Україна); - Час Сильних Особистостей - Ксенія Тейлор ( Україна);
- Компетентнісний підхід у викладанні іноземної мови (початкова і середня школа) - Тетяна Бєляєва ( Україна);
- Німецький досвід. Шкільний проект «Читання вночі» - Марайле Ферховен/Mareile Verhoeven (Німеччина);
- Стратегічна ідея та фундаментальні засади сучасної освіти - Богдан Олександрук ( Україна); - проект "ZOO-урок" - Олексій Коваленко ( Україна).
Більше інформації:
http://edu-forum-ukraine.org/
https://www.facebook.com/edu.forum.ukraine/
http://www.katerynayasko.com/
http://www.openkhata.org/
Мета Форуму-практикуму:
- створити платформу для горизонтального обміну досвідом, знаннями та інформацією між педагогами, освітянами, батьками, громадами та громадськими організаціями;
- перейняти та застосувати передові методи та творчі підходи у сфері освіти, які доказали свою успішність в інших країнах;
- залучити педагогів з різних країн Європи та світу для обміну досвідом та напрацювання нових ідей;
- залучити педагогів та викладачів до процесу обговорення та реалізації нових моделей освіти в Україні;
- надати педагогам практичні інструменти та нові ідеї для урізноманітнення моделей освітньої програми;
- створити середовище підтримки, вільної та дружньої взаємодії між педагогами та батьками;
- залучити батьків до процесу освіти.
Write a comment